feb
21

hoppá..:D

Címkék: kl | Szerző: Edcsu | 6:48 pm

naheloo .ujra irook..már kb 2 hete nem irtam szartse.... azóta sok dolog történt áám..:D

kezdjük azzal,h megkaptam laptopt,tiszta faja,bár voltak vele gondok..aztán kijött a magyar népmesék remix 3,aminek nagyon örültem..:D tisztajó..Bencével pénteken(névnapomon 26-án) leszünk 1 hónaposak.az kevésbé jó,h akkor lesz nővérem szalagavatója,és nem tudunk találkozni..:S de ugyiis megoldoom..:D  ma tanultam meg ijsemi,és unalmamban csináltam egy Carbonara-Spagettit.:D mivel ez kurva finom lett,anyám aztmondta h visz belőle holnap megával...ugygondoltam h irok egy uj cikket,mert hát..akkor elsz csak jóság...:D  megmeg mostértemhaza kb...iugy 15perce,mert voltam kinnt a Fruzsival meg kuttyal..hát Fruzsival megállapítottuk,h  a ...Nak a felsőjébben láccik a melle..vagyis csak a helye..:D ezen szakadtunk enm aprón.:D aztán most tiszta boldog vagyok,mert Rékus,akivel kb 1 éve nem ebzséltem normálisan és msot ujra joba lettünk.. jajjRékusdeszeretlek:) megaztán ..pénteken Pattival és Sárival elmentünk kosármevccsre..azse volt semmi..Pattival uygdöntöttünk h amig nincs Sári beülönk mekibe..ott aztán folyt belőlünk a hülyeség,és ugygondoltuk,elmegyünk  aSárcsi elé..:Daztán amikor összefutottunk,akkor h ne unatkozzunk,kimentünk Media-Markt ba ahol nem kisct alkottunk...:D Gitar-Hero-ztunk meg wiiztünkl..ottvoltak Roliék,akik végig minket nnéztek,ésmár a szájbarugás határán voltunk...csináltunk pár aberrált képet a fényképezőkkel és elindultunk vissza...Megtudtuk h Ákos fáradt és kcsit kiakasztottam őtis..:D bementünk cba-ahol Patti szülei pőont mögénk álltak be..D: hát grt..:Dbementünk meccsre,ahol Patti nekilökött 2 csávónak..vagyis 3nak,de az egyik az uygvolt he ccerre 2..:D  (köszipattiénisszeretlek) aztán enkem 8kor lekellett lépnem..aztán este kamoztam pattival is meg Bencével is.  várommár a holnapot mert kurváára hiányérzetem van..:S:(  szeretlekŁ


Na puszi idee.:)

A bejegyzés trackback címe:

https://edcsi.blog.hu/api/trackback/id/tr31778796

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

คlЪι 2010.02.22. 17:38:02

ááá, alig van pár helyesírási hiba
de ne is törődj vele :)
süti beállítások módosítása